Tuesday, November 20, 2012

Pengalaman: Sunburn ke-42 hari

Atas: Sunburn hari 1, Bawah: Sunburn hari ke-42

Ini merupakan entri lanjutan daripada entri Pengalaman: Sunburn Hari 1 saya, maka pada hari ke-42 alhamdullilah adalah juga perubahannya tak la saya rasa segan-segan mo kuar uma lagi hehehe. Selain daripada penggunaan timun dan bedak sejuk dan beberapa produk lain banyak membantu sebelum saya dengan permanent nya menggunakan produk yang betul-betul cun dengan kulit muka saya :)

Di sini saya share dengan korang apa ke bendanya produk tu:

1. Timun / tomato


 


2. Bedak sejuk















3. Papaya soap














4. New ridal yani Aloevera


5. Olay whitening lotion

No comments:

Post a Comment

Baca dan komen ya ^____^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...