Friday, February 10, 2012

Baju kurung & kasut sukan

 Gambar ni saya ambil selepas kami habis bermain futsal di City Fusal, Kg. Rampayan. Menarikkan? Siapa sangka seorang gadis yang berbaju kurung dan bertudung ayu sangat hebat dalam sukan. Lebih-lebih lagi FUTSAL bukan senang untuk bermain bola ni kena pandai tendang,gelecek & sambut bola. Kalau la saya macam tu kan ke bestnya?! Hahaha bunyi cerita macam saya la pula yang pandai main futsal ni kan? Best juga ni kalau dibuat dalam bentuk cerita atau komik. Tapi saya pasti di luar sana memang ada gadis seperti ini! Ayu tetap maintain walaupun aktif bersukan cuma saya tak nampak lagi insan seperti itu yang saya nampak da memang bentuk2 lelaki :)

No comments:

Post a Comment

Baca dan komen ya ^____^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...